یزدفردا  مأموران يگان تکاوري علي بن ابيطالب (ع) مستقر در جاده اردکان چوپانان 108 کيلوگرم ترياک کشف و ضبط و 3 نفر را دستگير کردند.
به گزارش یزدفردا ، سرهنگ "محمدعلي زارع" رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد اعلام کرد: مأموران يگان تکاوري مستقل علي بن ابيطالب (ع) با کار اطلاعاتي از حضور قاچاقچيان در کوير مطلع شدند و با انجام گشتهاي متوالي در نهايت در جاده اردکان چوپانان به يکدستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.


سرهنگ "زارع" افزود: در بازرسي از خودرو چيزي کشف نشد ولي در همين حين مشاهده شد يکدستگاه خودرو پژو 206 که به سمت کمين در حرکت بود پس از دور زدن با سرعت اقدام به تغيير مسير داد و متواري شد.


وي ادامه داد: بر اين اساس مأموران خودروي اول را به عنوان اسکورت خودروي فوق تشخيص دادند و آن را توقيف و راننده و سرنشين آن را بهويتهاي "مصطفي" و "مهدي" دستگير کردند.


سرهنگ "زارع" تصريح کرد: با اقدامات پليسي و تعقيب و گريز خودرو پژو 206 نيز متوقف شد و راننده آن بهويت "ابوالفضل" که با راننده و سرنشين خودروي اول برادر بودند دستگير شد.


رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: در بازرسي از خودرو موردي کشف نشد ولي با جستجو در مسير تردد خودرو دو گوني حاوي 74 بسته ترياک به وزن 108 کيلوگرم کشف و ضبط شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا